Εν μέσω δύο ληστών, ζυγός δικαιοσύνης ευρέθη ο Σταυρός σου˙ του μεν καταγομένου εις Άδην τω βάρει της βλασφημίας, του δε κουφιζομένου πταισμάτων προς γνώσιν θεολογίας. Χριστέ ο Θεός, δόξα Σοι» (Ύμνος Θ΄ Ωρας)
Ερμηνεία
Ανάμεσα σε δυο ληστές βρέθηκε σαν ζυγαριά δικαιοσύνης ο Σταυρός σου. Γιατί ο ένας οδηγήθηκε στον Άδη από το βάρος της βλασφημίας, ενώ ο άλλος ελευθερώθηκε από τις αμαρτίες του και γνώρισε το Λόγο του Θεού. Χριστέ ο Θεός μας, δόξα σε σένα.
Σχόλια
Βεβαίως ο Κύριος είπε : "ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε ψυχὰς ἀνθρώπων ἀπολέσαι, ἀλλὰ σῶσαι" ( Λουκ. θ', 56). Να όμως που ο Χριστός από το ύψος του Σταυρού του ΔΕΝ έσωσε τον ένα εκ των δύο συσταυρωθέντων ληστών που τον βλασφήμησε, διότι το ίδιο το βάρος της βλασφημίας του τον οδήγησε στον Άδη αν και ο Χριστός ΗΘΕΛΕ να τον σώσει και επίσης και γι΄αυτόν σταυρώθηκε..
Εκείνο που πρέπει να διδαχτούμε από το Σταυρό του Χριστού, είναι οτι ο Σταυρός είναι η ζυγαριά της δικαιοσύνης Του. Εάν ο οποιοσδήποτε στέκεται αμετανόητος και συνεχίζει να υβρίζει το Χριστό με τις εν γένει σοδομικες του πράξεις, τότε αν και ο Χριστ'ος ΘΕΛΕΙ να τον σώσει, εν τούτοις ο υβριστής ΔΕΝ θα σωθεί, διότι το ίδιο το βάρος των αμαρτιών του θα τον τραβήξει στο βυθό του Άδη στη λίμνη του πυρός τη καιομένη όπως λέει η Αποκάλυψη, τη πείρα της οποίας υπέστησαν οι αρχαίοι αμετανόητοι κάτοικοι των Σοδόμων.. Και τούτο γιατί απέφυγε να ξεφορτώσει το βάρος των αμαρτιών του πάνω στο Σταυρό του Χριστού με τη μετάνοια του, και απέφυγε να ομολόγήσει Σωτήρα του το Χριστό.
Όσοι πιστευουν ότι επειδή ο Χριστός ΘΕΛΕΙ να σωθουν όλοι οι άνθρωποι, αυτό είναι αρκετό για να σωθούν ακόμη και οι αμετανόητοι που συνεχίζουν να τον βλασφημούν και να τον εμπαίζουν, αυτή η δοξασία του είναι τελείως λανθασμένη και η θεολογία του είναι λανθασμένη.. Διότι ο Χριστός ΔΕΝ τους σώζει όλους συλλήβδην και τους αμετανόητους όπως σώζει τους μετανοημένους, αλλά σώζει ΜΟΝΟ όσους με ειλικρίνεια μετανοούν και χαράζουν ένα νέο δρόμο και πάνω σε αυτον βαδίζουν που ειναι ο δρόμος του Χριστού και η τήρηση των εντολών του..
Κωνσταντίνος Στρατής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου